Vi tilbyder online booking

Klinikkens butik

Butik BDH

Vetfamily Brunder Dyrehospitals butik

I vores butik på dyrehospitalet sælger vi forskellige foderprodukter til både hund og kat.

Vi forhandler Specific og Royal Canin foder, både våd og tørkost. Er der et specielt produkt du ønsker, kan du altid ringe og forhøre dig om vi har det hjemme, ellers kan det altid bestilles hjem til dig.

Vi forhandler ikke længere Hills, men dette kan bestilles via webshoppen oppe i højre hjørne. Her kan det bestilles til sammen pris, med gratis levering til din bopæl.

Udover foder, sælger vi medicinske shampooer, receptpligtige loppe og flåtmidler, receptpligtige ormepiller, fodertilskud til eksempelvis dårlige led eller gigt, olietilskud, forskellige plejeprodukter til pelspleje, produkter til smådyr med dårlig mave, mælkeerstatning til hvalpe og killinger, fodertilskud og andet til beroligelse af nervøse dyr, samt en masse godbidder, tyggeben, og lidt aktivitetslegetøj.

Vi er forhandlere af Everclean kattegrus og har nogle specifikke varianter hjemme på hylden, men kan også bestille hjem, hvis der ønskes andre varianter.

Til hunde/katte der døjer med dårlige led og slidgigt, har vi også mange fodertilskud, som kan være med til at gøre en forskel for din hund/kat’s hverdag. Husk dog altid, at din hund/kat kan have problemer med bevægeapparatet, som kræver behandling – hvor fodertilskud ikke slår til.